Meie agentuuritasu, mis sisaldub juba hinnapakkumises on vahemikus 25-100€. Selle eest võtame enda kanda suure hulga eeltööd, suhtlust teenuspakkujatega, konsultatsiooni tellijale, mugavat arve võimalust ning garanteerime, et teenuspakkuja ei vea Teid alt. Agentuuritasu hinnavahemik varieerub võttes arvesse hinnapakkumise kogusummat, nt. 1000€ hinnapakkumises on agentuuritasu 100€ ning 250€ hinnapakkumises on 25€ agentuuritasu. 100€ on meie hinnalagi tellides ka teenust, mis ületab 1000€. Nt. 3000€ hinnapakkumises on agentuuritasu ainult 100€. 

Ei. See tähendab, et oleneb kuupäevast võib teenusehind oluliselt varieeruda. Kuigi bändidel ja teenuspakkujatel on kindel hinnavahemik mille raames nad teenust osutavad, siis teatud kuupäevadel võib hind olla isegi poole odavam või ka vastupidi. Samamoodi võib hinda oluliselt muuta bändide puhul väiksemad koosseisud ja esinemiste (settide) pikkus ja arv.

Hinnapakkumised kehtivad enamasti kuni 2 päeva ja teenuste tellimused tuleb kinnitada ettemaksuarvega, mis moodustab 10-50% või kliendi soovil isegi 100% koguarvest. Ettemaks ei kuulu tagastamisele kui klient peaks teenusest või kogu arve tasumisest loobuma. Ettemaksu võime tagastada kui klient teavitab oma loobumissoovist vähemalt 2 kuud ette. Agentuuritasu ei kuulu tagastamisele ka 2 kuulise etteteatamisega. Ettemaksu ei ole tarvis teha riigiasutustel, selleks sobib ka kinnituskiri.

Pulmakorraldaja Irina Jakobson: “Detailideni läbimõeldud pulmakorraldus tagab meelerahu pulmapäevaks.”

Irina Jakobson on kogenud pulmakorraldaja, kes aitab korraldada Sinu unistuste pulma. Ta on detailidele orienteeritud ning aitab leida õiged kohad, kust pulmaplaneerimisel kokku hoida ning kuhu investeerida.

 

Armastajapaar on kihlunud, kõik on hästi ilus, tore ja romantiline. Nüüd on aga vaja pulmi planeerima hakata. Mis on need esimesed sammud, millest peaks pulmade korraldamist alustama? 

Number üks – peaks läbi mõtlema, milline on summa, millega saaks arvestada pulmade planeerimisel ning millised on soovid, mis on kõige olulisem. Ilma selle summa peale mõtlemata ei saa ka tegijaid planeerima hakata ning ka pisematest summadest võib lõpuks kokku kasvada suur. See paneb ka paika, milliseid kohti ja tegijaid saame vaadata. Sealt edasi tuleks leida õige peopaik. Kui pulma selgroog ehk selle läbiviijad, peopaik, paaripanija, muusikud, toitlustaja, fotograaf ja videograaf on paigas, saab mõtlema hakata, milline võiks see päev visuaalselt välja näha. 

 

Kuidas kõige selle juures Sina noorpaari aidata saad? Milline pulmakorraldaja roll ja miks üldse peaks pulmakorraldaja palkama, mitte ise korraldama? Millised on need ohumärgid, mis võivad tekkida, kui noorpaar ise kogu pulma korraldab, mitte ei palka kedagi appi? 

 

Pulmakorraldaja suurim pluss on kogemus – nii tegijate kui ka pisiasjade nägemisel. Vaadates noorpaari üldeelarvet ja kuulates nende soove saab üsna lihtsalt öelda, kas soovid on reaalselt teostatavad või tuleks kusagil midagi ümber mõelda ja korraldada. Pisidetaile on palju ning minu töö on need kõik pruutpaarile nähtavale tuua. Kasvõi see pisiasi, mis Eesti suve juures tseremooniate pidamisel tihti unustatakse – ilm. Iga pruut unistab, et sel tähtsal päeval paistab päike, küll aga ei ole mõistlik ainult päikeselise ilmaga arvestada, kui soovid endale selleks meelerahu tagada. Pulmakorraldaja suudab need asjaolud läbi mõelda ka pool aastat varem nii, et mõlema, nii päikeselise kui vihmase ilmaga kaasneks võimalikult väike kulu nii rahakoti kui närvide arvelt.

Iga pulm õpetab nägema detaile, millest järgmisteks pulmadeks õpime ja uutele noorpaaridele heade näidetena tuua saame, et maksimaalselt vältida asju, mis pulmapäeva rikkuda võiks.

Ohumärgid ise korraldades: paratamatut ei tule pruutpaar alati ise kõikide detailide peale ning ka olukordadele, mis võivad tekkida. Samuti on oht et eelarve kasvab kordades suuremaks kui algne ettekujutus oli. Pulmakorraldaja aitab selle ära hoida. 

 

Mis kasu noorpaar sellest saab, kui palkab pulmakorraldaja? 
 

  • Detailideni läbimõeldud kondikava –  kogemustel tuginevad soovitused.
  • Meelerahu pulmapäeval – ükskõik, mis ei juhtuks ja mis olukordi ette ei tuleks, pruutpaarini sel päeval see ei jõua ja saate oma päeva nautida. 
  • Kaunis stilistika, mis pulmafotodel teile kaunist päeva meenutama jääb. Ühtne välimus, mis teiega enne kooskõlastatud ja üldjuhul ei ole vaja muretseda, et kuskil midagi silma kriipima jääks. 
  • Aja ja närvide kokkuhoid pulmaeelsel planeerimisperioodil – pulmakorraldaja on alati olemas, kellega arutada oma pisemaidki muresid. 
  • Soovitused eelarve kontrolli all hoidmiseks.


Mis on need asjad, millesse tasub pulmapeol investeerida? mille arvelt on nutikalt võimalik kokku hoida?


Investeerida tasub:

  • Heasse pulmaisasse – tema loob selle õhtu.
  • Heasse fotograafi – just tema loodud fotod on need, mis jäävad teie päeva meenutama läbi aastate.
  • Toitlustaja valikusse – hea toit on esimene, mis pulmakülalistele meelde jääb. 
  • Dekoori – sest just dekoor loob meeleolu ja olustiku, mis teile pärast pulmafotodel ja videol vastu vaatab. Hea pulmakorraldaja ja dekoraator mõtleb alati just fotodelt vastuvaatava osas dekoori läbi. 


Kokkuhoid – eelkõige pea meeles, et see on teie kahe päev ja lähtu enda soovidest ja tähtsusjärjekorrast oma soovidega. Kõikidele külalistele meele järele olla ei ole niikuinii võimalik. Joogibaar ei pea sisaldama kõiki kokteile, mis sõbrannadele meeldivad. Kui kõike, mida hing ihaldab, lubada ei saa, siis on mõistlik oma soovide tähtsusjärjekord üle vaadata ja loobuda asjadest, mis ehk üldpilti väga palju ei muuda. 

Ole valmis ka ise dekoori valmistamisel kaasa lööma, kuulates nõuandeid oma pulmakorraldajalt, kuidas ja mida teha. Iga pulm on küll väga erinev, kuid alati leidub kohti, mis kokkuhoiuks hea võimaluse annavad. Need tuleb koos korraldajaga lihtsalt üles leida.