Meeldejääva peo korraldamine nõuab korralikku läbimõtlemist ja planeerimist. Selleks, et kõik õnnestuks, on alati hea saada nõu ekspertidelt endilt. Eesti Artistide Agentuuri kogenud õhtujuhtidest partnerid annavad soovitusi, kuidas korraldada pidu, mida külalised pikaks ajaks meenutama jäävad.
Õhtujuhtide 10 nõuannet meeldejääva peo korraldamiseks
Õhtujuht Kristjan Lepp: “Hästiõnnestunud pidu algab kõikide detailide läbi mõtlemisest – meeldiv seltskond, õhkkond, hea õhtujuht ja muusikaline pala. Kõigest sellest hakkab pidu pihta!”
Õhtujuht Kuldar Pajula: “Ühe meeldiva peo korraldamine algab korralikust eeltööst. Tuleb paika panna vastutusalad, kes millega tegeleb. Kas on eraldi peokorraldaja, kes kogu pidu koos hoiab või on see õhtujuhi roll? Arutada läbi kõik detailid, algusest lõpuni. Lisaks on suur roll ka muusikal. On hea kui peo tellija teab, mis muusikastiil rahvale meeldib. Kas sobib rohkem DJ või bänd? Peo edukaks läbiviimiseks läheb vaja korralikku eeltööd.”
Õhtujuht Toomas Lumi: “Pulmapeo korral soovitan pruudil ja peigmehel koostöös pulmi korraldada. Kuigi pruut võib öelda, et peigmees on kõigega nõus, siis võib siiski hiljem selguda, et on vaja ikka mõlema arvamust. Prohmakaid võib juhtuda just siis, kui pruut ajab üksinda suure innuga asja. Oluline on, et suur pilt oleks arusaadav ja mõlemad teaksid, mis sündmusel toimub. Seega pruut ja peigmees võiksid olla koos pulmavanaga vestlemas, sest pulmad on ikkagi nende mõlema pidu!”
Õhtujuht Mait Joorits: “Tunne keskkonda ja inimesi, kellele pidu tehakse. Võimalikult palju. Nende tausta, maitset ja huumorimeelt. Valmista ette arsenal mängudega, tee täpne kava. Ja kui aeg käes, lase sellest lahti. Improviseeri vabas voolus, johtuvalt sündmuste käigust ja inimeste valmisolekust. Nakata, käivita ja lase asjadel minna.”
Õhtujuht Artur Raidmets: "Pange ennast korraldaja ja läbiviijana alati ürituse publiku rolli. Mõelge – keda, millal ja kui kaua te sooviksite ürituse jooksul näha ning kuulda. Millistel hetkedel tuleks inimesi kaasata ja ergutada ning millistel neid usaldada ise endaga tegelema. Ja mis kõige tähtsam – paindlikkus ehk improvisatsioon, vastavalt olukorrale. Ükski üritus ei kulge kunagi nii nagu kavas kirjas, ta nõuab loovust!"
Õhtujuht Margus Luik: “Kindlasti tuleks peo asjaosalistega läbi arutada ürituse üleminekukohad – kus üks tegevus algab ja teine lõpeb. Kokkulepped on vajalikud, et osapooled oskaksid omavahel tegutseda ja teaksid, kuidas kõik toimub. Näiteks on ajakavas teada, et bänd tuleb mingi kell peale – kuidas ta peale tuleb ja kuidas ta sellest teada saab. Kas soovib, et teda uhkelt sisse juhatab õhtujuht või soovib ta ise ennast tutvustada?”
Õhtujuht Jevgeni Timoštšuk: “Eduka peo läbiviimise eeliseks on kindlasti õigeaegne kommunikatsioon. Kõik osapooled – tellija, teostaja, tarnija ja kõik muud – valdavad informatsiooni sellest, mis, kus ja kuidas toimub. Mõnikord juhtub, et mingi info ei ole saajale saabunud ja tekivad igasugused arusaamatused, mis võivad omakorda lõpptulemust mõjutada.”
Õhtujuht Norbert Kaareste: “Otsida tuleb õhtujuht, kes ei ole lihtsalt sissejuhataja, vaid on kellajas ja sündmustes kinni olev rahvainimene. Tema tagab, et kõik mõtted-ideed, mis peopidajal plaanis olid, saaks ellu viidud. Nii saab peopidaja pühendada kogu oma aja sõpradega suhtlemisele ning üheskoos nentida, et pidu oli täpselt õiges tempos – igav ei hakanud ning samas peopidamist ei segatud.”
Õhtujuht Mihkel Tikerpalu: “Peole tullakse sõprade, tuttavate, kolleegidega kokku saama ning ühiselt lõbusalt aega veetma. Tegevusi, nalja ja vaatamist peab ka peoõhtus leiduma, aga oluline on anda külalistele võimalusi ka vestluseks ja mõnusaks "niisama olemiseks". Mulle meeldib mõte, et õhtujuht on nagu kelner restoranis – ta on olemas, kui ja kus vaja ning annab omapoolse panuse, kui aeg selleks on paras, aga ta ei sega peoliste meeldivat koosviibimist.”
Õhtujuht Roger Tibar: “Iga peo lahutamatu osa on hea huumor. Olgu see esineja või õhtujuhi tegemistest väljenduv või peokülaliste rakkesse panemisel tekkinud naljakas olukord, mis hoiab meeleolu üleval. Olgu selleks pulmade ajal mängud, kus on võimalik pruutpaari vanemate abil naljakaid mälestusi paari kohta ette lugeda või kellegi juubelil korraldatud vaba mikrofon, kus on võimalik (viisakalt) juubilarile "puid alla panna". Naer lähendab inimesi.”
Teil tekkis küsimus või soovid abi ürituse korraldamises? Kirjuta meile This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. või küsi pakkumist !